دانلود برنامه گاوصندوق اندروید | برنامه گاوصندوق قدیمی
اگر به دنبال برنامه مخفی کردن عکس و فیلم های گوشی خود هستید همین حالا برای دانلود برنامه گاوصندوق اندروید اقدام نمایید.
گاوصندوق

دانلود برنامه گاوصندوق اندروید

75بازدید

انجام تمامی کارها به صورت دستی، روندی وقت گیر بوده که در دنیای مدرن امروز تکنولوژی های کامپیوتری و برنامه های اندرویدی برای کمک در این زمینه با کاربردهای مختلف و کاربری آسان در اختیار افراد قرار گرفته شده است.

اگر علاقمند به دنیای برنامه های اندوریدی هستید و از برنامه های جدید اطلاع دارید، ما را در این مقاله همراهی کنید، در این مقاله یکی از پر کاربرد ترین برنامه های اندرویدی را به شما معرفی خواهیم کرد.

برنامه گاوصندوق

معنای گاوصندوق چیست؟ آیا صندوق یا safebox در منزل و یا محیط کاری خود دارید؟ شما نیز برای گوشی خودتان به دنبال یک برنامه امنیتی عالی هستید؟

طبیعتا safebox را برای نگه داری اسناد مهم و مدارک استفاده می کنند، پس اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که مدارک و پول زیادی در منزل و یا شرکت خود نگه داری می کنید، برای حفاظت از آن ها نیاز به یک safebox برای خود دارید.

برنامه گاو صندوق اندروید نیزعملکردی همانند safebox داشته و یکی از مفید ترین برنامه های اندرویدی شناخته می شود.

شما می توانید با دانلود برنامه گاوصندوق اندروید و نصب آن بر روی گوشی هوشمند خود، از تصاویر، اسناد و مدارک ذخیره شده در گوشی، فیلم ها و سایر اطلاعات شخصی خود محافظت کنید.

شاید برای شما نیز پیش آمده است که گوشی هوشمند خود را گم کرده باشید و یا کسی برداشته باشد و برای فیلم ها و تصاویر خود نگران باشید، پس با دانلود برنامه گاوصندوق اندروید دیگر نگران اطلاعات خصوصی خود نباشید.

با دانلود گاوصندوق اندروید، دیگر نیازی به مخفی کردن گوشی خود ندارید و تمامی اطلاعات شخصی خود را قفل کرده و از فاش شدن آن جلوگیری کنید.

پیشنهاد ویژه>> خرید گاوصندوق کاوه با مناسب ترین قیمت

بهترین گاوصندوق گوشی

شما نیز در بین این همه برنامه گاوصندوق گوشی سر در گم شده اید و نمی دانید کدام برنامه برای گوشی شما مناسب است ؟

ما در این سایت لیستی از ویژگی های بهترین گاوصندوق گوشی را در اختیار شما قرار دادیم تا با توجه به نوع گوشی هوشمند خود و ورژن آن بهترین گزینه را دانلود کنید.

از نظر سخت افزاری و نرم افزاری بهترین گاوصندوق برای گوشی، برنامه است که با ورژن گوشی هوشمند خود سازگاری داشته و از نظر کاربری بسیار راحت باشد.

تمامی باگ ها و مشکلات آن توسط برنامه نویس رفع شده و در مراحل نصب و استفاده مشکلی برای کاربر وجود نداشته باشد.

به لحاظ ظاهری بهترین گاوصندوق گوشی، نقاط قوتی مانند هماهنگی در رنگ بندی، فونت مناسب، چیدمان مرتب لیست ها و آیکن ها دارد.

رابط کاربری روان بهترین گاوصندوق گوشی سبب شده تا اقشار مختلفی در رده های سنتی متفاوت بتوانند از آن استفاده کنند.

مزیت‌های برنامه گاوصندوق اندروید

برنامه گاوصندوق موبایل از ایمنی و محافظت بالایی برخوردار است. این برنامه جز پرمخاطب‌ترین و پرطرفدارترین برنامه‌ها در بین کاربران است. از مهم‌ترین قابلیت‌های این برنامه می‌توان به مواردی از جمله:

  • مخفی کردن رمزگذاری‌ها و اپلیکیشن‌ها
  • محافظت و مخفی سازی تصاویر و فیلم‌ها
  • دارای الگوریتم رمزی پیچیده برای امنیت بیشتر
  • عملکرد راحت برنامه و مشخص کردن بخش آموزشی استفاده از برنامه
  • امکان تایید چند مرحله‌ای برای زمان‌هایی که رمزتان را از یاد برده‌اید و با مطرح کردن چند سوال امنیتی شخصی قفل باز خواهد شد.
  • مخفی سازی فایل‌های شخصی بدون تغییر در کیفیت فایل‌های ذخیره شده
  • مخفی کردن اصل برنامه از تلفن همراه هوشمند
  • قابلیت نگهداری و محافظت از مخاطبان و اطلاعات آن‌ها
  • امکان تفکیک سازی محتوایی
  • ظرفیت نامحدود برای نگهداری اطلاعات شخصی
  • مخفی کردن فایل‌های صوتی یا فایل‌هایی که در برنامه‌هایی از جمله واتساپ یا تلگرام تنها به آن‌ها دسترسی دارید
  • ظرفیت بی نهایت برای محافظت از اطلاعات شخصی
  • چنانچه که شخصی قصد ورود به برنامه را داشته باشد و رمز عبور را اشتباه وارد کند، عکس او گرفته می‌شود و در گالری ذخیره می‌شود تا مالک تلفن همراه آن را بررسی کند.

پیشنهاد ویژه >> برای خرید گاوصندوق با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت کلیک کنید.

برنامه گاوصندوق مخفی

یکی از مهم ترین ویژگی های برنامه گاوصندوق، مخفی سازی عکس و ویدیو های شخصی می باشد. شما می توانید با استفاده از برنامه گاوصندوق، پوشه ای بسازید و به آسانی فیلم ها و عکس هایتان را در پوشه قرار داده و کاملا مخفی کنید.

این برنامه راهکاری برای افرادی مناسب می باشد که دوست ندارند عکس و فیلم شخصیشان را دوستان حتی خانوادشان ببینند.

برنامه گاوصندوق مخفی گوشی با الگورتم رمزی بسیار قوی و امنیت بسیار بالایی که دارد موجب جلوگیری دسترسی افراد به اطلاعات شخصی شما می شود.

برنامه مخفی ساز عکس و فیلم با الگوریتم رمزی بسیار قوی که دارد، مانع از دسترسی هر کسی شده و امنیت بسیار بالایی دارد.

برخی از برنامه های گاوصندوق قابلیت مخفی سازی فایل های شخصی و مخاطبین را دارند و افزونه مخفی سازی عکس و فیلم را ندارند اما برخی دیگر از برنامه های گاوصندوق قابلیت مخفی سازی عکس و فیلم را نیز دارد.

برنامه گاوصندوق قدیمی

در بخش های بالا با قابلیت ها و مزیت های برنامه گاوصندوق آشنا شدید در ارتباط با برنامه گاوصندوق قدیمی باید بدانید که با گذشت زمان و طراحی و آپدیت برنامه گاوصندوق نسخه و ورژن های جدید با قابلیت های بیشتر و بهتر ارائه شده که در بخش های بالا لینک دانلود برنامه ها را برای شما قرار دادیم.

Leave a Response