مشاغل

پردرآمدترین شغل های ایران در سال 1401

344بازدید

شاید تا بحال برایتان سوال پیش آمده است که پردرآمدترین شغل در ایران چیست؟ وقتی صحبت از درآمد می شود عوامل مختلفی در تعیین سود مالی تاثیرگذار خواهند بود. اما مهمترین چیز در شغل این است که پردرآمدترین شغل با سرمایه کم در ایران چیست؟ ما به شما در این پست میگوییم پردرآمدترین شغل های ایران در سال 1401 چیست؟

کسب درآمد از یوتیوب

یکی از پردرآمدترین شغل ها کسب درآمد از یوتیوب است چرا که درآمد آن دلاری است و همان طور که میدانید ارزش پول دلار در ایران بسیار بالاست. در صورتی که بازدید ویدیوهای شما، چندین هزار بازدید داشته باشد و در ویدیوهای شما تبلیغ قرار گیرد ، یوتیوب با توجه به تعداد بازدید ویدیوی شما مبلغی را به صورت دلاری به شما پرداخت میکند.

نحوه کسب درآمد از یوتیوب >>>

همکاری در فروش

میتوان گفت که بهترین شغل آزاد در ایران از نظر راحتی کار و سود مناسب و خوب نسبت به زحمات آن ، افیلیت مارکتینگ (همکاری در فروش) است. همکاری در فروش، به کمک این سیستم میتوانید درآمد خیلی بالایی بصورت غیر حضوری داشته باشید. روند این کار این است که شما باید محصولات برندها و شرکت های دیگر را تبلیغ کنید و از طریق بازاریابی کمیسیون دریافت کنید.

کسب درآمد از اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام، یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در حال حاضر در دنیا و کشور ما است. این برنامه با بیش از یک میلیارد نصب و کاربر فعال در ماه را دارد. شاید کسب درآمد از اینستاگرام ، پر درآمدترین شغل ایران نباشد اما قطعا یکی از بهترین شغل ها در ایران است.

مزایای درآمد از اینستاگرام این است که حتی بدون داشتن کوچک ترین سرمایه ای میتوان کسب و کار موفقی راه انداخت حتی پس از مدتی میتوان به درآمدهای نجومی رسید.

راه های کسب درآمد از اینستاگرام >>>

برنامه نویسی

برنامه نویسی یکی از شغل های پر درآمد در ایران و جزو لیست شغل های باکلاس است و اگر به این شغل تسلط داشته باشید میتوانید پول بسیار خوبی از آن کسب کنید. این شغل سختی های زیادی دارد ، حرفه‌ای شدن در بازار برنامه نویسی مهارتی است که به‌راحتی به‌دست نمی‌آید اما اگر در این حوزه به‌صورت اصولی فعالیت کنید و بتوانید از پروژه‌های کوچک شروع کنید میتوانید اسم و رسم خوبی در حوزه برنامه نویسی پیدا کنید. برنامه نویسی شاخه های متعددی دارد که متناسب با سلیقه و استعدادتان آن حوزه را انتخاب کنید.

نحوه کسب درآمد از یوتیوب در ایران چگونه است؟

در این مقاله به شما نحوه درآمد از یوتیوب را آموزش می دهیم. تمامی آنچه لازم است در مورد طریقه کسب درآمد از یوتیوب بدانیم خواهیم گفت و بطور کامل می فهمیم
که چگونه از یوتیوب کسب درآمد کنیم.

مهم ترین چیز و مهم ترین عاملی که باعث می شود درآمد شما بالا باشد ، تعداد بازدید کنندگان ویدیوی شما است همان طور که قبلا گفته شد، مبلغی که یوتیوب به شما پرداخت میکند نسبت به تعداد بازدید کنندگان است. یعنی هر چقدر تعداد بازدیدکنندگان بیشتر باشد مبلغ نیز بیشتر خواهد بود. حال چه چیزی باعث میشود تعداد بازدیدکنندگان بالا برود؟

تولید محتوای قوی و باکیفیت یکی از آنهاست. انتخاب کردن عنوان مناسب برای ویدیو که مخاطب بر روی آن کلیک کند. سعی کنید در ویدیوهای خود شاد باشید و حس خسته بودن را به مخاطب انتقال ندید. مخاطب خود را بشناسید و سعی کنید با مخاطب خود تعامل برقرار کنید. برای کاور ویدیوی خود ، کاوری شیک و جذاب طراحی کنید. از تگ های مناسب در موضوع ویدیو خود استفاده کنید.

نحوه گرفتن درآمد از یوتیوب چگونه است؟

برای گرفتن درآمد خود از یوتیوب میتوانید از دو روش استفاده کنید. در روش اول میتوانید از آشنایان و یا فرد قابل اعتماد که در خارج زندگی میکنند کمک بگیرید و از آنان بخواهید تا برای شما یک حساب گوگل ادسنس راه اندازی کنند. در روش دوم میتوانید از شرکت های MCN کمک بگیرید. شرکت های MCN ، شرکت های واسطه گری هستند که درآمد شما را به خودتان میدهند. برای آشنایی با شرکت های MCN ، در گوگل بنویسید شرکت های واسطه گری برای یوتیوب.

خدمات خودرو

صنعت خودرو روز به روز در حال افزایش است. همین موضوع باعث شده که خودرو جایگاه ویژه ای در زندگی افراد پیدا کند. مانند مکانیکی خودرو ، صافکاری ، نقاشی ، باتری سازی ، صفرشویی و … به مشاغل پر درآمد تبدیل کرده است. این شغل بسیار سخت است ولی درآمدش به زحمتش می ارزد. برای نمونه یکی از سایت های خدمات خودرویی به شما معرفی کرده ایم.

ورود به سایت کلاسیک 7

طراحی سایت

شاید یکی از مشاغل پر درآمد در این سال های اخیر طراحی سایت می باشد. یکی از پر درآمدترین شغل های ایران در سال 1401 میباشد. افراد مختلفی از این راه به درآمد بالایی رسیده اند. البته قبل از شروع باید این مهارت را به خوبی یاد بگیرید تا بتوانید خواسته مشتری را به بهترین شکل انجام دهید. از مزایای این شغل میتوان گفت طراحی سایت جز مشاغلی است که نیاز به سرمایه بالایی ندارد و میتوانید در منزل بصورت دورکاری هم این کار را انجام دهید.

راه های کسب درآمد از اینستاگرام

1. ایده پردازی کنید : ایده پردازی مهم ترین بخش از هر کسب و کاری است. اولین کاری که باید برای ساخت پیجی موفق در اینستاگرام انجام دهید، ایده پردازی است.

2. تعیین مخاطب : باید بدانیم کسانی که پیج ما را بررسی میکنند چه نوع افرادی هستند؟

  • مخاطب من چند ساله است؟
  • شغل مخاطب من چیست؟
  • مخاطب من به چه نوع محتوایی نیاز دارد؟
  • جنسیت مخاطب من چیست؟
  • مخاطب من در کجا زندگی می کند؟

3. ساخت حساب کاربری تجاری با پروفایل حرفه ای : در این مرحله شما باید با توجه به مخاطب خود بدانید که چه پروفایلی باید استفاده کنید و پروفایل حرفه ای خود را بسازید.

4. تولید محتوای حرفه ای : حالا که پیج خود را ساختید، وقت آن است که تولید محتوا را شروع کنید. اما مهم ترین نکته محتوای بصری (عکس یا ویدئو) باید با کیفیت ، حرفه ای و مطابق با الگویی مشخص باشد. از استوری هایی مثل نظرسنجی ها استفاده شود که سبب بالا رفتن مشارکت کاربران در پیج می شود.

5. به کامنت ها و دایرکت ها پاسخ دهید و با مخاطبان ، ارتباط برقرار کنید : برای کسب درآمد از اینستاگرام باید با مخاطبین خود در تعامل باشید و ارتباط دوستانه ای داشته باشید و به پیام ها و کامنت های آنها جواب دهید تا مخاطبین خود را از دست ندهید.

6. انشار محتوا با برنامه زمانی مشخص : ما باید مخاطب های خود را بشناسیم که چه زمانی آنلاین میشوند و به صورت منظم محتوای خودمان را منتشر کنیم. برای برنامه ریزی محتوا خود میتوانید از برنامه های برنامه ریزی برای انتشار محتوا اینستاگرام استفاده کنید.

7. تبلیغات بگیرید یا پیج خود را بفروشید : اگر به پیج خود اعتبار بدید و اطمینان مخاطبان خود را جذب کنید میتوانید با تبلیغ کردن پیج های دیگر یا سایت ها مبلغ زیادی را از این طریق کسب کنید. اگر بتوانید این نکات را رعایت کنید حتی از طریق فروش پیج میتوانید به درآمدهای نجومی برسید. 

ادیتور فیلم و ویدیو

در کنار مشاغلی مانند تولید محتوا یا کسب درآمد از یوتیوب یا اینستاگرام ، ادیتور ویدیو و فیلم است. این شغل یکی از پردرآمدترین مشاغل بدون سرمایه است ، چرا که برای ادیت کردن یک محتوا کافیست کار کردن با نرم‌افزارهای مخصوص را یاد بگیرید. حتی یکی از این مزیت ها این است که یادگیری این برنامه های مخصوص مانند ادوب پریمیر در یوتیوب اینستاگرام زیاد است و به راحتی و رایگان میتوانید آموزش ببینید. برای شروع این کار فقط به موبایل و یک لپ‌تاپ ساده نیاز است پس همین حالا شروع کنید.

طراح گرافیک

بسیاری از طراحان برتر گرافیک در جهان حتی مدرک دانشگاهی هم ندارند. اما سوال این است چرا گرافیست ها درآمد بالایی دارند؟ دلیل آن این است که تمام مشاغل برای تبلیغ برند خود به لوگو و انواع طراح‌های گرافیکی نیاز دارند. با حرفه ای شدن در این شغل به درآمدهای میلیونی می رسید پس همین حالا شروع کنید و آموزش ببینید.

کارشناس هوش مصنوعی

روز به روز تکنولوژی در حال پیشرفت است. برای این که از دنیا عقب نمانیم باید در حوزه تکنولوژی دیجیتال به پیشرفت‌های خوبی دست پیدا کنیم. هوش مصنوعی مربوط به برنامه نویسی میباشد که زبان های مختلف برای یادگیری در این زمینه وجود دارد ، مانند زبان پایتون که برای هوش مصنوعی ساخته شده. با جستجو کردن یادگیری زبان پایتون در یوتیوب و گوگل میتوانید به راحتی آموزش ببینید.

سئو و بهینه سازی وب سایت

یکی دیگر از شغل های پر درآمد با سرمایه کم اینترنتی در ایران، سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد. بهینه سازی سایت را برای گوگل سئو می گویند. در اصل یک سئوکار باید کاری کند تا سایت های مورد نظر خودش یا مشتریان خود در نتایج صفحه اول گوگل نشان داده شود. با یادگیری اصولی و حرفه ای سئو میتوانید به درآمدهای میلیونی برسید. شاید بتوان گفت یکی از پر درآمدترین شغل های ایران در سال 1401 سئو و بهینه سازی سایت میباشد. همچنین برای انجام دادن سئو نیازی به علم کدنویسی نیست و فقط باید کلمات کلیدی صفحات مورد نظر که قرار است با آن کلمه بیایید بالا را سئو کنید. ولی برای یادگیری این شغل اینترنتی باید زمان بگذارید تا خیلی زود به یک متخصص سئو حرفه ای تبدیل شوید.

بهترین منابع یادگیری سئو به زبان انگلیسی :

در این مقاله بیشتر سعی کردیم پر درآمدترین شغل های ایران در سال 1401 را به شما بگوییم تا با آنها بیشتر آشنا شویم. همچنین در این مطلب به برخی از مشاغل پردرآمد ایران و شغل هایی با درآمد بالا اشاره کردیم و امیدواریم که جواب سوال چه شغلی پردرآمد است را گرفته باشید.

پیشنهادات ویژه  >>>

در اینستاگرام ما را دنبال کنید.


Instagram

Leave a Response